تزريق ژل به صورت و تاثيرات شگفت‌انگيز اين عمل

افزايش سن در كنار عوامل بي‌شمار بيروني مانند تابش نور آفتاب و آلودگي‌هاي موجود در هوا و … همه و همه در كنار هم از آن دست مواردي هستند كه در كاهش جذابيت ظاهري و افزايش چين و چروك‌ها دخيل هستند؛ شايد پيري واژه درستي براي بيان اين شرايط نباشد اما در زبان عاميانه عموما اين شرايط با واژه افزايش سن و پير شدن پوست شناخته مي‌شود كه خوشبختانه راه‌هاي زيادي براي رسيدن به فرم ايده‌آل و جذابيت‌دوران جواني وجود دارد كه آن تزريق ژل به صورت است.

تزريق فيلر به صورت به منظور زيباتر نمودن صورت، گزينه اي بسيار طبيعي در برابر عمل هاي جراحي مي باشد. با تزريق ژل به صورت شما هيچ دوران نقاهتي نخواهيد داشت و شما را بيهوش نمي كنند، پس تزريق فيلر به نواحي صورت ضرري ندارد و براي افرادي كه سنشان بالا رفته است و يا افرادي كه ميخواهند صورت پرتر و زيباتري داشته باشند توصيه مي شود.

چرا كه يكي از مهمترين تغييراتي كه با افزايش سن صورت مي گيرد، كاهش حجمي است كه صورت شما دارد. پوست بسيار نازك تر خواهد شد و در برابر هر اشعه و ضربه اي مقاومتي از خود نشان نخواهد داد.

يكي از كارهايي كه شما مي توانيد براي بازيابي بافت هاي نرم صورت خود انجام دهيد تزريق فيلر به صورت است كه نيازي به جراحي ندارد. اين عمل موجب مي شود كه شيارهايي كه در صورت شما به وجود آمده است پر شود و يا كاهش پيدا كند.

تزريق فيلر به صورت مي تواند به استخوان هاي گونه شما حجم دهد و خطوطي كه در كناره لب ها و صورت شما به وجود آمده است را از بين ببرد. بدين ترتيب، ژل هاي كه به پوست تزريق مي شوند، يكي از مهمترين ابزاري هستند كه در زيبايي و جوان سازي نقش مهمي را ايفا مي كنند.

ژل هيالئورونيك اسيد چيست؟

ژل‌هايي كه برپايه هيالورونيك اسيد هستند، بهترين و جديد‌ترين گزينه ممكن براي تزريق ژل به صورت و ديگر اندام‌ها شناخته مي‌شوند. هيالورونيك اسيد به اين دليل بهترين گزينه ممكن، حتي بهتر از كلاژن براي تزريق است؛ زيرا يك ماده طبيعي در بدن تمامي موجودات زنده به شمار مي‌رود كه برخلاف كلاژن ماندگاري بيشتري دارد.

هيالورونيك اسيد كه با علامت اختصاريHA نمايش داده مي‌شود، در بدن هر فرد 15 گرم از آن وجود دارد كه در طول روز، يك سوم آن، يعني در حدود 5 گرم تجزيه مي‌شود؛ اما نكته مهم در انتخاب هيالورونيك اسيد اين است كه سرعت متابوليزه شدن يا سنتز در هيالورونيك اسيد در مقايسه با كلاژن كندتر است

نحوه تزريق ژل به صورت

در ابتدا شما بايد دقت داشته باشيد كه در مورد بيماري هاي خود با پزشك متخصص زيبايي كه قرار است، تزريق فيلر شما را انجام دهد صحبت كنيد و او را آگاه سازيد تا ايشان در مورد عوارض تزريق به شما اطلاع دهد. بعد از آن پزشك به شما برنامه اي ارائه مي دهد كه در آن نحوه استفاده از پركننده هاي جاي جوش و بخيه را مشخص مي كند.

مراحل انجام كار به شرح زير مي باشد :

  1. تمامي ژل هايي كه نواحي صورت را پر مي كنند داراي مواد بي حس كننده موضعي هستند، كه اين امر موجب مي شود تزريق فيلر به صورت راحت تر باشد و هيچ دردي نداشته باشد.
  2. در ابتدا ناحيه اي كه بايد ژل تزريق شود را مشخص مي كنند.
  3. بعد از اين كه تزريق فيلر به صورت انجام شد، بلافاصله كمپرس يخ را بر روي آن نواحي مي گذارند تا صورت شما كبودي و تورم كمتري داشته باشد.
  4. شما بايد براي اينكه هرچه زودتر ورم و كبودي صورتتان خوب شود، از مواد معدني استفاده كنيد تا هم پوست شما ظاهر زيبايي پيدا كند و هم كبودي هايتان از بين برود.

مدت زماني كه تزريق فيلر به صورت زول مي كشد ۳۰ الي ۶۰ دقيقه است، كه زمان آن بيشتر به اين امر بستگي دارد كه شما درخواست تزريق ژل به كدام ناحيه هاي صورت را داشته باشيد.

مزاياي تزريق ژل به صورت

مردان و زنان مي توانند با استفاده از تزريق فيلر براي پر كردن چروك هاي پوست خود، با نشانه هاي بالا رفتن سن مبارزه كنند و جواني را براي خود به ارمغان بياورند. البته تزريق ژل صرفا در صورت و براي رفع چين و چروك‌ها استفاده نمي‌شود؛ بلكه لب‌ها از جمله اندام‌هايي هستند كه به دليل تاثير در ظاهر، به روش‌هايي مانند تزريق ژل تاثير فراواني در زيبا سازي ظاهر خواهند داشت.

امكان دارد كه تزريق موجب شود صورت شما ورم كند، ولي ورم آن در حدي نيست كه سايرين متوجه شوند و اين ورم فقط تا ۳ روز است و بعد از آن به طور كلي از بين مي رود.

برخي از افراد بعد از اينكه انتقال فيلر به صورت خود را انجام دهند، امكان دارد كه نتيجه را در همان لحظه مشاهده كنند و از نتايج آن راضي باشند.

اقدامات قبل از تزريق ژل به صورت

دو هفته قبل از انجام اين عمل شما بايد از مصرف برخي از داروها اجتناب كنيد. اين داروها عبارتند از ويتامين اي، آسپرين، جنسينگ و سير، به طور كلي شما بايد از مصرف هرگونه دارويي كه داراي اسيد استيل سالسيليك مي باشد خودداري كنيد.

دو روز قبل از تزريق فيلر به صورت از مصرف بروفن و نوشيدني هاي الكلي هم بايد پرهيز كنيد.

اين داروها عوارضي براي بدن ندارند، ولي به اين خاطر بايد قبل از تزريق filler به صورت از مصرف آنها بايد پرهيز نمود كه اين داروها در صحيح عمل كردن تزريق ژل اختلالي ايجاد مي كنند و موجب مي شود ژل به خوبي در صورت شما نخوابد و يا عوارضي داشته باشد.

ورزش های مفید برای لاغر کردن صورت

درست مثل لاغر کردن بدن، می توانید با ورزش کردن صورتتان را هم لاغر کنید. تنها تفاوت این مساله در نوع ورزش هاییست که باید به کار ببرید. ورزش دادن صورت باعث تقویت عضلات این ناحیه می شود و صورت شما را باریک و کشیده تر نشان می دهد.

باور کنید یا نه، برای لاغر کردن صورت هم چند تمرین ورزشی وجود دارد. البته هنوز شواهد علمی زیادی برای اثبات مفید و موثر بودن این ورزش ها وجود ندارد؛ اما چیزی که مهم است این است که این ورزش ها هیچ ضرری برایتان ندارند و چه بسا بتوانید با آنها به هدفتان هم برسید!

ورزش های زیر می توانند بیش از 40 عضله در صورت شما را تقویت کنند:

1- عضلات اطراف دهانتان را تقویت کنید: لبهایتان را به حالت گفتن حرف “او” و “ای” در بیاورید. با این کار می توانید عضلات دور دهانتان را تقویت بکنید. این کار باعث می شود عضلات صورتتان منقبض شوند و حرکت کنند. این تمرین را هر روز و به هر تعداد که دلتان می خواهد انجام بدهید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.